Precis 6 veckor kvar i Oslo!

Nu börjar vi närma oss slutpunkten för det vi har jobbat för i Oslo= THAILAND! :D Ligger just nu på viloläge eftersom magen vill inte samarbeta med mig. Försöker få i mig mat men det är inte så enkelt just nu :(
Annars har det inte hänt så mkt för min del i helgen :/ har mest legat i soffan och väntat. I fredags vann jag ännu en till flaska rödvin på jobbet :D Så nu väntar två vinflaskor på att förbrukas! näst nästa helg så får vi se hur mkt som återstår av dem då vi får finbesök från Skellefteå och utgång som ikke tonåring väntas!! ;D På fredagkväll åt vi tacobuffé på ikea, vilket alla tyckte lät som en bra idé tills efteråt :P Sedan har vi bara sett massa filmer i helgen! De andra var även till holmenkolmen och åkte skälke igår :P ville gärna följa, men det är typiskt att bli sjuk då man äntligen är ledig samtidigt som julle och ullis :/
Nu ska jag söka upp lite info om Thailand! /marre
Lunchrast i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0