Min lediga dag

Efter att ha jobbat i 8 dagar är jag ledig idag. Trodde att jag skulle få sovmorgon, men svårt då man hör väckaren ringa på andra sidan sängen :/ Jag har så svårt att somna om när jag väl har vaknat, tror typ att det har varit fullmåne varje dag :S Proppade nyss i mig två iprem och 2 betakaroten så är på bättrings vägen nu :) Idag har jag inte gjort något annat än att städat och sökt sommarjobb. Vill så gärna att det ska bli 2 mars nu!! Vill träffa MS och gå ut som 20åring i Oslo! Det ska bli sjukt kul att testa utelivet innan vi flyttar från Oslo. Det har ju inte blivit så mkt fest på sistonde, endast 2gånger sedan vi kom hit, om dessa två ens räknas. Tänkte lägga in en nedräkning till Thailand nu! Helt gaalet att vi snart är där nu! Snart gym, finns inte så mkt annat att göra :S /marre


Lite att göra...

Kommentarer
Postat av: MS

Hahah så jävla söt bild!!! <3 Saknar dig vännen, men snart ses vi!!

2012-02-15 @ 14:25:24
Postat av: mb

haha inte så söt, men visar mitt rastlösa jag :P Saknar dig med! Dagarna går segt här, kom hit! :D

2012-02-15 @ 16:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0