Måndag

Hej på er!
Idag är det Måndag och jag har varit tröttare än tröttast... usch, kaffet blev min räddning idag alltså!
Skippade träningen idag med och såg istället lite melodifestival på datan, som inte förvånansvärt är särskillt underhållande ändå, men känns bara som ett sånt där "måste-bara-se-program". Något jag gärna hade velat se är den nya serien jag hört talas om "kontoret" med Ove Sundberg i Solsidan, (vad han nu heter.)
Alla-hjärtans dag imorgon då. Känns inte allt för kul då man är singel. Usch... vi har sagt att vi kommer ha facebook förbud imorgon, för att slippa se alla fina och snuttipluttgulliga uppdateringar bland alla kärlekspar!... :/
Får se om vi hittar på något ändå. Annars så kan man ju alltid tänka som ms sa: "Det är bara en dag som man har hittat på för affärerna ska tjäna pengar och är vilken dag som helst." Faktiskt sant.
Men men, har i alla fall haft en skön helg ändå. Underbart väder var det här i Oslo igår! Nollgradigt och soool! B-) Gick ut en promenad på förmiddan och satt bara och chillade på en bänk och fick för första gången på länge känna solen värma i ansiktet. - Underbara vårkänslor kallas det!! =)
Blev även en sväng upp till Holmenkollen igår med Julia och Lina där vi bara gick runt och spanade på fina utsikten och tog en fika, mysigt! :-)
Något som jag typ på en sekund blev tokpeppad på när jag såg folk åka på denna mojäng i full speed ner för backen var, kälkuthyrning! haha var sjukt många familjer och alla möjliga som åkte på kälkar i FULL speed och då menar jag verkligen FULL SPEED genom en lång slinga med gupp osv, såg sjukt kul ut! haha :D Sen åker man bara med T-banan upp igen! haha, Så blir nog att pröva nästa helg! ;)
Hade tänkt skriva lite till på detta inlägg, men mina fingrar orkar inte riktigt med vad huvudet säger. Är alldeles för trött, så avlsutar nog det här.
Ha det bra tills nästa inlägg, kanske blir det imorrn, eller typ nästa år! Man vet aldrig ;)
hehe men håll utkik! ;)
Bjuder på en bild som pappa skickade på mail idag från stugan. Såg sjukt härligt ut där med! Vill åka längdskidor och snowboard!!
Nä nu väntas sängen så jag orkar upp imorgon, Gonatt! :) // Ulrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0