Livstecken

Hej dääär alla tappra läsare! Måste verkligen understryka tappra, eftersom vi varit rätt så slappa på uppdatera här. Iaf jag. Har nästan glömt bort att vi har en blogg att skriva på.
Sitter iaf nu och väntar på att mina nybakta bröd (småfrallor) ska kallna, så jag kan ta ett smakprov eller två ;)
Har spenderat eftermiddagen på stan idag för att hitta mig ett par hyggliga och något så varma skor att bära, nu då mina skor är helt ödelagt. (trasiga) Hittade även en del andra nödvändiga saker som jag fick med mig hem. =)
Blev ingen träning idag, som många kvällar brukar gå till, har dock vääldig träningsvärk som aldrig verkar gå över.
Aja, nog om det. Jobbar ju som ni kanske vet fortfarande på barnehage och trivs bra där. Har även fått erbjudanden om barnvakt från två föräldrar till olika barn. Så igår jobbade jag från 07.30 - 20.00 nästan i sträck. Så var rätt slut när jag kom hem. Blev en rätt tidig kväll då!
Händer inte särskilt mycket här, utan vårt liv ser sig ganska lika ut från dag till dag, vecka till vecka. Om det inte sker något besök sådär ut i mellan, vilket uppskattas! =)
Vill bara sitta på planet nu och åka till värmeeen! Längtar så otroligt mycket nu till reseavgången sker! Önskar att jag kunde vakna upp imorgon och säga, - Thailand here we coooome!! Är dock ett tag kvar...Men det är bara att hålla ut! "Plötsligt händer det!" hehe ;)
Avslutar nog här med detta inlägg, men ska försöka bättra på uppdateringen och skriva fler gånger!
Ha det bra så länge!
pussss, Hadéee! (Som vi säger här i norge, ist för Hejdå.)
Saknar sommaren, studenten, klassen!! <3 Tiden går för fort..
// Ulrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0