Förra veckan var Ullis vecka! 20 år! Ullis har blitt stoor :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad kul med uppdatering och bilder tjejer, fortsatt sa! Fin lagga ni fatt tag i :) Och an en gang, GRATTIS GRATTIS GRATTIS finaste lillasyster, kom pa har om dagen nar jag satt i bussen hur mycket jag saknade dig och vara flamsatacker osv... Karlek! <3

2012-02-06 @ 10:22:22
URL: http://lennyjenny.tumblr.com
Postat av: Ulrica

Tack Jenny för en värmande kommentar! Och jag saknar dig med, har tänkt exakt samma för någon dag sedan och när jag ser på eran blogg och få se sånna fina bilder på dig. Saknar din glädje och våra skratt-attacker med! <3 Uppdatering ska ske från mig snarast då jag nu ser att någon forfarande är inne här och kollar! ;) Puss så länge!

2012-02-07 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0