Update från Oslo

Hej hej på er kära läsare!
Tänkte ge er en liten uppdatering av vad som händer i våra liv här i Oslo....
Dagarna ser ungefär likadana ut och maträtterna likaså.. ;) hehe
Dvs: Vakna, slänga i sig lite havregrynsgröt och äggmackor, sedan ut och söka jobb. Sedan handla på Kiwi >Laga middag som 80 % av gångerna består av FISK, > Ligga på soffan och stirra upp i taket och fundera över livet och vad man ska göra.. > Spela lite kort, > kolla på bondesökerfru/ något liknande på datorn> njuta av en underbart god tonfiskmacka med te eller något liknande >sova. haha! Då vet ni! ;)

Har dock varit på en "intervju" idag, som var väldigt kort och ska provjobba på måndag i en kiosk en bit bort från centrum. Sedan blir det även att ladda upp för troligen en seriösare intervju på tisdag angående lagerjobb. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

På torsdag flyger jag tillbaka till Skellefteå för begravning... Känns inte kul alls, men ska bli kul att få träffa familjen och viss släkt ändå. Håller tummarna att jag åker hem med ett leende på läpparna av jobb. Men den som lever får ju se! ;) Snart ska jag pallra mig in till stan, som ligger typ några meter bort. Får se om jag möter upp Julle och Mb också. Annars så har vi det väldigt bra här och trivs bra i vårt lilla kollektiv myggan. Trevliga rumskamrater osv. Troligtvis så lutar det mot utgång ikväll, får se vart det blir dock. Ha en bra helg alla! Kram :)
// ullis

Pga att internet är så segt här så blir det inga bilder i detta inlägg... sorry

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA, ALLA våra frukostar hittills har typ också bestått av gröt och äggmackor. Stabilt och bra ;-) Fint med ett inlägg föresten. Puss!

2011-09-25 @ 11:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0