RESFEBER!!

....Resbefern har nu börjar stiga reeejääält måste jag säga!! Bara 1,5 dygn kvar innan vi åker med planet från skell mot arlanda, sen OSLOOO!!! Helt sjukt. Kommer nog bli en erfarenhet och mycket nytt som man kommer att stöta på! Att stå på egna ben, utan sina päron, i en annan stad, i ett annat land, ja det kallas nog vuxenpoäng. Det här kommer nog bli sjuhelvettes spännande må jag säga.. Har packat en del nu och det börjar så småningom likna nått! Har vägt väskorna och är rädd för att det kommer bli övervikt, men jag tror att jag kommer att klara mig men en anings marginal! =)

Nog som det är ska det bli jättekul att få åka iväg, men dock så känner jag inte riktigt att det är rätta tillfället just nu beroende på att jag har en kusin som just nu är väldigt väldigt sjuk.. :( Vill bara påminna er alla som läser detta att håll hårt i vad ni har! För ni vet inte vad ni har förrän ni förlorat det!

Humöret och känslorna går alltså om vartannat, ledsen,glad,ledsen,glad just nu... beroende på olika anledningar :/
Imorgon blir det i alla fall att träffa finaste vännerna och ta avsked med en riktigt smarrig lunch! Det kommer att bjudas på kräftor, paj och troligtvis någon smaskig efterrätt till också!! LÄNGTAR! :D











Kärlek till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0