Dagen före dagen!!

Oherregud.. kan inte fatta att jag reser,flyttar vad man nu ska kalla det IMORGON till Oslo!!
Hoppas att det kommer att gå bra och att man inte kommer att få allt för mycket hemlängtan! Men till första del tänker jag på jobbfronten. Men det är bara att kämpa på! =) Nu har jag vägt mina väskor ett antal ggr denna kväll, är orolig att det blir lite för mycket vikt!! :S Hoppas jag får hoppa på planet ändå!
Hade en mycket trevlig och god lunchdate med finaste tjejerna idag! Kommer att sakna alla mycket!!! <3 Men för er som vill kontaka oss så kommer ni att kunna nå oss på skype inom en snar framtid!
Nä nu ska jag ta mig någon macka, sen ska jag försöka varva ner och få någon slags sömn! Vi hörs mina vänner! :) // ulrica

Lägger in en bild från studenthelgen, som var underbart varm och fin! =)



Tack för att ni finns! <3






Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att DU finns!!! <3

2011-09-12 @ 15:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0