tänkte att bloggen behövde ett inlägg..

Nu har jag jobbat de senaste dagarna på hemtjänst åt dom rikaste i Oslo :) är lite less att arbeta på hemtjänst men det kan ju inte vara lika hemskt som att jobba med tjuriga barn eller hur Lollo ? ;P Det svåraste är att hinna med bussarna och hitta till vårdtagarna och sedan gillar jag inte att det snart är as kallt ute :( Imorgon tänkte jag skippa att jobba eftersom jag har lyckats blivit smittad av Julle :/ Annars har vi "festat" en dag varje vecka förutom i helgen då jag och ullis DEGADE framför vår nya tv :) Tänkte boka flygresa hem till jul men funderar fortfarande vart man ska fira nyår :/ Vill ju inte vara här på kollektivet då och sedan är jag inte så sugen på att stanna i skeå heller :O / marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0