Första Advent

Söndag idag = Första advent!
Gud vad tiden går fort ändå! :O Det känns dock underbart just nu, eftersom man mer än allt bara vill hem just nu...Har i alla fall haft en bra helg, som bestått av julbord i fredags med Jobzone. Gratis är alltid gott! hehe ;)
Var mycket god mat och träffade även nytt trevligt folk! :) Var inte särskilt många killar där eftersom de flesta jobbar på barnehage och typ 90 % består av tjejer. Kl 22.00 var vi dock inte lika inbjudna till John's bar eftersom att vi var för smååå... Detta suger verkligen! Men då blev det istället spontan utgång för några av oss :) Bra kväll som sagt!
Gårdagen spenderades med buss till Sandvika Center med mina roomies, där vi strosade omkring och försökte hitta något fint att ha på sig på annandagen, men det blev ingenting med på väg hem. Dock fick vi oss något gott i magen i stället då. Ofta brukar caféer ha mycket billiga priser dvs nästan gratis efter kl 18.00 så vi köpte oss två Fuccacia ( mycket goda bröd, normalpris 85 :-  Som vi nu fick för 10!! ) Såklart slank en efterrätts kaka ner också. ;) PLUS så får vi inte glömma gratis prova på kaffe också som jag längtat efter! hehe detta gjorde nog min dag! ;) När vi kom hem efter det, rördes inte många av våra fenor..
Förövrigt vill jag bara tillägga att Julmusik spelas här runt i kollektivet för fulla muggar, eftersom det är första adveent! Åh, vad jag längtar hem. Ska kramas så mycket jag kan med min underbara mamma, pappa och systrar! <3
Avslutar detta inlägg med några bilder från helgen! :)
Vi snakkes! // ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0