Svarta fåret

Juste, jag känner mig som svarta fåret. Alla drog utomlands förutom Julia, hon stannade hemma för att plugga.
Hoppas att ni får en fantastisk vecka brudar och glöm inte att släpa hem en turk åt mig ;) Boop boop! Får hålla tummarna att ni kommer hem i tid också, ryktas om ett till askmoln. Förbannat!
Mår i allafall pytonorm, vill bara få bort allt skolarbete nu. Kan även meddela för dem som vill veta, att jag är utan studentbiljett. Blir ju superkul när alla drar på S8 och jag stannar kvar? Får köra en egen hemmafest med mig själv och hoppas på en rättsåjävlaball efterfest. Får ju skylla mig själv, men som sagt ser jag en enda 93a som går in istället för mig så lovar jag att det brinner i hvetet!
Tänkte ta och ringa min andra halva och höra vad hon har på hjärtat. Sen sussar vi så lugnt för att pallra sig till skolan när alla andra har sovmorgon till 13.10 för att se en film......


Det var allt från surjulle! Ge mig sommar och sol, 20+ och världens bästa brudar (å en kille, ihih)
P.s jag är inte gravid och fullt nykter.
 

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0