Söndag 15 Maj

helveeetet, hatar när inläggen försvinner då man suttit och skrivit ett tag. Så orkar ikanske inte skriva en HEL novell nu, bara en halv kanske ;) Är iaf hemkommen efter släktträff och konfirmation, som denna söndag spenderades i Boliden kyrkan. Riktigt trevligt att få träffa släkten ibland faktiskt! =) Dock så har det varit lite jobbigt att stiga upp typ 09.00 två söndagar i rad nu, haha omg hur ska detta gå i sommar då man ska upp typ 05.30!? Aja, det är väl bara att ta sig i kragen och lägga sig i tid antar jag. Nu ska jag iaf dra mig till Coop och inhandla lite grejer för morgondagens tripp som går till Ekkorsele, Vindeln med klassen. Vad vi kommer att göra är forsränna, gå höghöjdsbana och bara mysa och ha det trevligt, som avslutning. Hoppas de blir kul =) En gång som denna är man riktigt nöjd över vilken gymnasielinje man valt! :) Tänkte även passa på och tacka Julle för en mysig övernattning i piteå i fredags. Riktigt mysigt var det och tack för allt! :)
En eloge ska även ges till Eric Saade som klättrade upp till 3:e plats i ESC igår! Bra jobbat!
Aja, nu ska jag återgå till min to do list för kvällen. Ha de bra vänner små! // ullis

Bjuder på en låt från maggan. Älskar hennes nya album! Lyssna och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0