Snart är vi där!

Medans jag sitter och tragglar lite religion och tycker att livet suger just nu eftersom att läxhögen aldrig verkar ta slut, så vet jag trots allt att slutet börjar vara nära nu! Snart 5 ynka veckor kvar sen är jag fri!!! Helt SJUKT, ofattbart, hemskt, otroligt, sorgligt men samtidigt så förbannat skönt!! Kan inte fatta att jag själv ska ta studenten snart, JAG!? Efter att sett år efter år studenter som skriker sig hesa på torget. Det kan jag då definitivt lova att jag också ska göra! Man tar ju bara studenten en enda gång i sitt liv och jag hoppas självklart att det kommer att bli ett minne för livet! Och just nu längtar jag som aldrig förr!! Ha en fortsatt bra kväll // ullis  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0