Satan i gatan

Inleder inlägget med att tala om att jag har facebook förbud. Vilket kommer leda till abstinens i sinne! Nämen skämt och sido, förhoppningsvis kommer jag att klara mig. Förbudet kommet att vara i en vecka. Det är så otroligt mycket runt omkring just nu, skola körkort m.m Men med lite tur så kommer allt detta att vara klart innan nästa helg. Brännbollsyran står på schemat med ett gäng pangbrudar! En hel helgs bravader, förtäring av alkohol långa nätter och boisraggning ;) boop boop!

Kan även meddela att just nu är Maggio min räddare i nöden, finns ingen bättre! Till PDOL kommer denna kvinna och gissa vem som kommer stå längst fram och ljubla?! Jo, Julle.


Lite nostalgi från Playa del Ingles!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0