Onsdag 4 Maj

...Dagen har bestått av skola till 14.20 vilket typ är min längsta dag,( i alla fall med tanke på alla jobbiga lektioner jag har, vilket har resulterat i en del kaffekoppar i Dorrans kiosk. Efter skolan väntades O.C, grät en skvätt tårar till scenen då Marissa dog.. haha vet lite töntigt men (A)
Efter det gick jag runt hungrig som en varg och fick sedan äntligen min mage mätt och nöjd!

Och så här ser mina planer för denna kväll ut:

  1. Först dyka in i Religionens värld
  2. Löparrunda bland kvarterets gatorn och hörn
  3. Dyka ännu djupare i buddhismen/hinduismernas värld (eftersom vi har prov imorgon)
  4. Promenad till coop för att laxa fram lite stålar till päronen som ja är skyldig och kanske belöna mig med nått gott ;)
  5. Efter det, Big Brother såklart!
... Sådär ja, en liten update då från mitt liv ;) Ses och Hörs. // ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0