"Livet är som en berg och dalbana"

Hej hej på er!
Var ett tag sen ja skrev, men har inte riktigt haft lust och tid att skriva här på sistone..
Måste säga att mitt liv verkligen har varit som en berg och dalbana den senaste tiden.. Humöret har gått upp och ner från stund till stund, dag till dag. Men just nu mår jag bra iaf! Dock så är det SJUUKT mkt i skolan så att man bara vill spy!! :S

Idag har jag i alla fall hunnit med att bila till umeå och tillbaka med mamsen och papsen för att fira Jenny som fyller år idag, alltså den 8:e Maj egentligen. Gav henne en fin blombukett och lite godis, samt ett hemmagjort kort, lite vuxet men tror det blev uppskattat ändå =) Hade gärna velat vara med på hennes storslagna fest som skulle äga rum denna kväll, men jag svek tyvärr henne eftersom ja ska upp tidigt imorrn för konfirmation för en av mina kusiner. Dock så har jag även mycket plugg så jag har inte tid att vara bakis! ;) hehe
Blev en god lunch och fika på det, sedan har jag hunnit med två prommisar var av en själv, sedan fick jag finfin besök av Akvelina, vilket inte var igår! Riktigt trevligt var det och en del nya uppdateringar krävdes! ;) Känner att det är så mycket nu just denna period så man knappt hinner med att andas!? Okej, det var väl att ta i, men har inte träffat flera kompisar på aslänge känns det som..

Aja en liten till update att det nu är 14 dagar kvar till bokad utlandsresa som bär iväg till Alanya!! Kan inte fatta att vi har bokat!? S.H.I.T säger jag bara! Stress stress med skolarbete, men de ska nog gå! Och jag hoppas på en hejdundrandes bra resa!! :D Bjuder på en bild, vart vi kommer att befinna oss om exakt två veckor!



Ska nog ta och skalla kudden snart eftersom en tidig uppväckning sker imorgon också!..
Ha de bra kära vänner! :) Puss och Kram, kyss och smek, whatever you make! haha ;) peace out // ulrica

Kommentarer
Postat av: jenny

tack för besöket gullet!

puss

2011-05-08 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0