Heiiii

Har blivit strypt av allt skolarbete, men nu börjar det lättna något och jag får lite luft igen. Skickade just in min absolut sista uppsats på länge!!! Känns underbart, snart börjar det ta sig mot sitt slut. Har endast två redovisningar och ett prov kvar. Men inte nog om detta, har även en körkort som ska tas......
Som toppen på moset har jag ont i halsen, förkyld och febrig. Aja, det är bara att bita i det sura äpplet. Om tre veckor står TE3D och resterande 3:or på torget och skriker som aldrig förr! BOOP BOOP


Säger även Grattis till min ängel som fyller 19 år idag! Hoppas att du får en underbar födelsedag och förlåt ännu en gång för att jag glömde bort din dag (skämmes) men jag lovar dig att jag tycker om dig massor, hihi <3


/Julle


Kommentarer
Postat av: marre

Snart slipper vi plugget =)=)=)=)=)

2011-05-21 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0