finns det en så finns det flera

Har gått och hoppats på något inlägg från brudarna som befinner sig lite väl för långt borta, dricker mojitos och spanar på fräscha boys på beachen. Nej, nej jag är inte alls avis. Om ni ser detta, hör av er flickor! Lever ni? Hur har ni det? Varmt, kallt?
Nu återstår endast en redovisning som inte kommer att bli allt för seriös samt ett prov. Nöter även faser som tusan, men det kanske är som min fine vän Håkan säger "vissa är inte menade till att ha körkort". Börjar starkt tro på hans uttalande när jag gång på gång kör fast på dessa faser. Hatar, hatar, hatar allt som har med bilenen att göra just nu.
Men det är bara att bita ihop nu, om mindre än en vecka befinner jag mig hos min fina, fina vän dricker ett glas vin och avnjuter en underbar middag. Vi inleder firandet av friheten! Pirri, pirr.
Nej, nu ska jag återgå till plugget.



Jag och gulle i Alanya, åååh vill tillbaka!
Hehe, jo jag var verkligen bbbblond.

Har även insett att allt blir så mycket lättare när man stänger av alla känslor och fokuserar på allt annat runt omkring. Äntligen går inte en massa tid åt spillo, det är sommar och det är nu livet börjar. Det kan inte bli bättre.

Många pussisar och kramisar,
Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0