2011-05-12

Har för en stund sen smält i mig mammas supergoda pastarätt med broccoli, bacon, champinjoner och gräddsås! Extra delikat var det också efter ett träningspass! =) Har köpt in lite nytt till garderoben, som ska användas på resan d v s jeansshorts och strandklänning. Letade en bikini också men har inte köpt någon ny än. Det börjar ju som sagt dra ihop sig nu och det ska bli underbaart skönt och jag är taggad!! Blev extra taggad då Marielle länkade dessa bilder på grannhotellet, det såg ju inte allt för taskigt ut heller! :D

6 dagar kvar i skolan och sen är det helg, efter det lyfter planet på söndagkväll! Can't wait!
Nu ska jag återgå till skolböckerna... blä orkar inte ens skriva om det för det gör mig ännu mer otaggad, men det är bara att ligga i nu för de är inte länge kvar innan vi står där på torget nu i våra vita hattar och klänningar inte! KANON! Ha en bra kväll vänner! :) Puss.
Avslutar med en härlig bild från Tunisien!



Snart så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0