Vill bli frisk!

Efter en trevlig och mysig hemma kväll med kortspelande av chicago med familjen plus mammas bror, kände jag på kvällskvisten att jag lyckades som vanligt trå in lite väl mycket godsaker.. God mat hade vi också tryckt in på eftermiddan som troligtvis spelade in på mitt illamående på kvällen. Har nu ett antal dagar känt att min aptit inte varit på topp och heller inte min mage. Jag känner mig hungrig och proppmätt på samma gång, samtidigt som jag bara vill spy. Och på tal om spya, vaknade jag upp 04.55 i natt och sprang direkt till toan eftersom jag märkte att något ville upp ur min hals... usch usch, var inte kul! Så nu har jag ringt sjukvårdsrådgivningen och fått lite tips på vad jag ska äta och inte. Vill ju bli frisk och må bra nån jäkla gång!! Nu får det vara nog! :S

Blir nog ingen utgång ikväll då både beroende på mitt illamående, samt mina vänner som är halvt försvunna och upptagna osv. Blir nog att tagga upp till nästa helg och sen får jag se vad kvällen har att erbjuda. Om det blir sängliggandes, akuten, bio, myshörna, eller vad det nu blir. Inget vet ;P haha aja, nu ska ja sluta skriva här.

Hoppas ni har en bra dag/kväll iaf! :) // ullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0