22.38

Fredag om exakt 1 timme och 22 min. S.k.ö.n.t!!
Har inte så mycket planer för helgen, förutom att syster kommer hem så ska väl spendera lite tid med henne :) och även mammas broder som kommer upp från Sundsvall. Behöver lite pepptalk och glädje av Jenny nu känner jag, är lite i en svacka av brist på livsglädje osv.. :S haha låter ju bra! Men hoppas det vänder snart :P
Är sugen på att förtära lite alkoholhaltiga drycker i helgen, men ingen verkar nog vara med mig så vi får se vad som händer helt enkelt.. Är då iaf spikat att det blir att dra på toxic bar på folkparken nästa helg, då megafonen firar 10 år. Blir nog great!

Har nästan skrivit klart idrottsuppgiften och även gjort bort svenska talet igår, som gick helt okej :)
Dock så väller det ju alltid in nya uppgifter direkt då man har gjort klart en, vilket betyder att man aldrig kan vara helt ledig.. Kanske uppmuntrar lite med att det är 78 dagar kvar till studenten!!! weeho! FRIHETSKÄNSLA!
På samma sätt skrämmer det också en på något vis, men till mesta dels så lockar det helt klart att gå ut!! underbart! :D Har dock inte fått min förbeenade efterlängtade huvudbonad som ska pryda mitt huvud så fint den 10:e juni. Typ bara jag som inte fått den än, måste nog slå en pling imorrn så att ja ser till att få den nån gång!
Vill hitta på nått kul till helgen, så de är bara slå en pling om ni har någon idé! ;)
Xoxo//hemliz.



Skolavslutning -10

Kommentarer
Postat av: jenny

pepp pepp!!!! ska vi va me varann imorrn?

herrå

2011-03-24 @ 22:51:41
Postat av: ulrica

haha ja de ska vi!! :)

herrå

2011-03-24 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0