Snart helg = LOOV!!

Sitter nu i nyfärgat hår, skönt! Har kört på ljus guldbrun de senaste gångerna, så ja tänkte ja kör väl på det igen :) Blir nog en ljusare toning till sommaren :) Har även hunnit med att baka lite kakor som ja ska ta med till skolan imorrn, plus en sköön sovmorgon. Vaknade 11.55 imorse och kände mig rätt så utvilad med 11 timmars sömn, sen slog tanken mig att sjukanmälningstiden snart går ut! Därför skyndade jag mig att ringa, eftersom vi bara skulle ha EN enda ovärd filosofilektion under hela dagen, Värt? Nae. Sen ringer ja iaf till marielle och ja blir halverst tvingad till skolan, men vad visas.. jo ingen lektion!! Snacka om att ha farit dit i onödan!? Men då blev det istället att hälsa på julia en sväng och hälsa trevlig resa :) Du får ha det så kult nu julia och ta hem en brat var åt oss var så blir vi nöjda! ;) Men vi ska också ha det kult imorgon, så det så!! ;)
.. Om bara några ynka timmar inviger vi SISTA sportlovet med klirr i glasen, huur skönt som helst! Dock så har man en del och göra.. Sen så ska vi självklart fira en viss brud på 19 vårar! Säger grattis i förskott till "särbon" min, även kallad Marielle Brännström och hoppas du får en fin dag! :D

All in imorgon då!! TAGGA!


Natti natti! /ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0