Öron och Ögongodis!!!!!


Ställde väckaren extra tidigt idag bara för att få någonting gjort på dagen. Dvs bli klar med projektrapporten i tid och även hinna med lite annat. Detta har verkligen förstört mitt lov!! ..lika så för de flesta andra treor! Men blir nog snart en promenad i solskenet med marielle iaf. =) Har iallafall hunnit med en dag i backen, blev ju som sagt Storklinta igår med Kusinerna. Det blev premiäråket för i år och tur att man har hunnit med det en gång i alla fall! Skön backe var det men mindre skönt bigjump att landa i... haha oj oj! Blev en del hopp och åkning i skogen, men var inte direkt planerat att hoppa i det största hoppet vilket ja inte trodde det var! Nu ska jag nog ta och göra mig lite lunch och sen hoppas jag i alla fall på en rolig och händelserik helg istället! :P // ullis

Bjuder på en låt med Andreas Wijk! Helt underbar på alla sätt och vis! hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0