Öööh


Spenderade fredagen med frugan, solning och mys framför en bra rulle sto på schemat. Slutade dock med andra trevligheter och vi båda bröt ut i skratt!
I lördags fick Skeå fin fin besök av två härliga pinglor! Besökte vackra torget på dagen och fick även hjälp med att göra ett tappert försök i hopp om att få bort utväxten. Slutresultatet blev som innan, det vill säga gräsligt.
Kingkong för mig då att jag har gjort en deal med pappsen, "bara vi få bort svarta sara så att man känner igen dig" sa karln i huset när vi började prata om frisörstid som ska bokas.
Eftermiddagen blev stressig men spontan trippisar kan man aldrig få nog av! For till staden (hålan) som gud glömde, hehehe. Nä, boden levererade och bandet som jag varken kan uttala eller stava till var över förväntan. Fick även hoffes handduk men med endast texten "service textil" på bestämde jag mig för att lämna den kvar på bussen efter att ha bärt omkring på den hela kvällen. VÄRT.
För er som vill fortsätta läsa om mitt tråkiga men inte allt för stillsamma liv kan jag meddela att jag har en rad läxor som väntar på mig. Orkar inte med något. Blä. Fy. Hate it.




Har även fått Gurkans låt på hjärnan! Lyssna och njut.

http://open.spotify.com/track/1HM3i5fmiGFoOJIYnN0rr3


Pussisar och kramisar / Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0