Nostalgi



Sitter och lyssnar igenom gamla låtar på datorn. Kan inte riktigt förstå hur fort tiden går. Detta var någon gång under högstadiet och om tre månader tar jag klivet mot det verkliga livet. Det känns lite skrämmande, får lite panik över vad man ska göra sedan och vad det kommer att bli av mig. Nog för att jag vet att det ordnar sig med tiden, men visst är jag rädd den trygghet som man alltid har haft i flera år; skola, vänner, familj kommer att förändras. Samtidigt som jag är otroligt uppspelt och förväntansfull. Förhoppningsvis har jag ett företag inom några år och bor i ett varmt klimat med en underbar kille, hus, villa och volvo. Skämt och sido, men ett företag ska jag ha. hehe

/ Julle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0