Mitt i veckan

Hej hopp alla tappra och glada bloggläsare! ;)
Var ett tag sen ja skrev nu, men har varit en deel skoljobb och annat i vägen..
Kom iaf hem för ett tag sen från Marklunds lya, där även Marielle x 2 befann sig. Det blev mycket tjejsnack, ännu mer snack och ännu mer.. sedan kollade vi även på lite gamla bilder som gav upp lite old memories! Memories never die, som man brukar prata om ! ;) Brukar inte så ofta ha tid och ork att hitta på nått på veckorna, men efter en inskickad projektrapport, skrivet NK-prov och endast en samhälls uppgift till på fredag, kände ja att ja kunde få lite fritid också! =) Eftersom att min standard replik när jag kommer hem från skolan brukar lyda: " har vi något gott hemma?" och svaret brukar oftast vara "nej, ta en frukt i stället" så tog jag mig an och bakade några niggahballs. Var typ en heltäckt tallrik då ja for hemifrån i afton, men icccket då ja kom hem... haha så går det då man har två "sorkar" i huset, som jag och pappa brukar kalla oss för. Aja, back to reality. Imorrn väntas skola, dock lite sovmorgon =) Antingen blir det megakort dag, eller ett dryygt hål ifall vi nu har någon filosofilektion, men det återstå att se! Har även hunnit se biggan ikväll och - JA jag har blivit beroende!! haha sjukt, men sant. Finns ju fan inget att se på tv nu för tiden!! Ska nog snart försöka bege mig till John Blunds hemland och slummra sött i SAADES famn.. haha, In my dreeams ;)

Hittade en cool bild från we hear it eller lelove för någon dag sen. Detta måste vi pröva skapa på egen hand ;)

Love 2 u // nilzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0