Måndag


Har varit hemma idag från skolan, mådde inte allt särskilt bra.. Illamående, magknip och knappt någon aptit. Började redan igår efter en hel dag ute på skoter i stugan med kusiner och päronen, var man helt slut när man kom hem! Har nog aldrig känt mig så trött förrut! Hade redan då ett illamående och ville seriöst gå och lägga mig vid halv 8 och jag menar allvar! Men somnade någon gång kring halv elva, vilket är väldigt tidigt för mig. Sedan får vi ju inte glömma en viktig vinst som avgjordes igår mellan SAIK och LHC, där skellefteå vann och går till semi mot Luleå! Bra jobbat!
Har alltså inte hänt särskilt mycket idag, förutom att ha börjat lite på svenskatalet. Får se om jag pallrar mig till skolan imorgon. I brist på inlägg och inspiration av denna blogg kan jag rekkomendera en lite mer modeinriktad och bra blogg. Nämligen någon jag brukar följa dagligen nu för tiden. >> Angelica Blicks blogg

Sjukt snygg!



Nu blir det att se lite tv, sen sängen. Natti natti //ullis

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha har du hittat denna genom spår av bloggar jag läser i historiken? =) Hon har riktigt skön stil!

Ses till helgen finis :*

2011-03-24 @ 01:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0