Fyra dagar kvar till helg!

Lika gärna då jag är på skriv-humör så kan man väl skriva två inlägg på samma gång tänkte jag. Skulle nog bli för långt om ja skrev allt på ett och samma :P

Tänkte bara säga att papsen nu har bokat resa till kåbdalis samma helg som vi ska dit med klassen på torsdag, vilket kommer att resultera i 4-dagars åkning. kul!! :) Blir att bo på hotell en bit utanför, men sitter inte fel med hotellfrukost, middagsbuffé och spaavdelning och bastu inkluderat i priset. Blir alltså att åka med klassen, eller typ halva skolan (?) till kåbdalis på torsdagen, sedan hemfärd på aftonen och tidig uppstigning för att lämna Skellefteå till samma destination. haha lite omständigt, men vad gör man inte? Skönt att slippa lite skola också och jag och Jenny hoppas på lite champagne á la hotelroom. ;)

Nästa helg har man också nått att längta till, då blir det klackarna i taket och utgång på folkparken! Det är nämligen megafonens 10-års jubileum som är i samarbete med Station 8. Blir nog nice!! =D Var ett tag sen man festade nu så att, blir nog ALL IN skulle ja minst sagt tro! ;)

Dock så väntas lite hemskheter före det, om man får kalla det så. (A) Nämligen vintertältning som kommer att ske på TORSDAG!!! fyyy och fasa säger jag bara... Men det är bara att bita ihop! Vi är väl ändå födda i norrland och ska klara av kylan? Hoppas bara inte man åker ner i något björnide och blir fast där, som det nyligen har varit tal om på nyheter/radio. Vilken mardröm alltså..

Aja, nu ska jag sluta här. Hoppas ni fått lite kvällsläsning iaf ;) hehe
Taggar för lördag med denna låt som syster introducerade för mig.


Tack för i helgen "flygande chauffören!" ;)
// ulrica


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahha fy fan vilken gräslig bild!



tagga kåbdalis!! =)

2011-03-30 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0