Friluftsliv it is!

Blev väckt imorse vid halv 10 för att pallra mig till stugan för lite skidåkning och skoterkörning. Åkte två varv i något spår, med härlig musik i öronen. Riktigt skönt faktiskt! Sen så drog vi på en skotertur bort mot åliden osv.. hade tydligen kört två mil sa pappa :) woho! Vädret kunde man då inte klaga heller! underbart skönt! :) Sen när ja kom hem, tyckte jag fortfarande att jag hade krafter och energi kvar så det blev en promenix på si sådär 45 min. Blev en riktig ute dag idag! Vaknade för ett tag sen upp efter en powernap, var så oerhört trött! Måste ju orka vara pigg då tjejerna kommer ikväll :) Planerna är melodifestivalstittande, snack, planering för sommaren kanske och bara myys! :) Blir kung! Ha en bra kväll kära vänner! 

Bjuder på några bilder från dagen =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0