Back to realityyy

Tjenis! Kom hem från huvudstaden i förrgår, har haft det kingkong. Älskar alla små restauranger på söder, mysiga butiker och otroligt välklädda män. heheehe
Har dessutom kirrat både balkänning och en vit en till studenten, pjuuuh! Nu är det bara skor som saknas. Har även funderat på att ljusa upp håret innan sommaren, får ser hur det blir. Ekonomin är väl inte sådär superbra just nu...
För de som vill veta (ingen antar jag) så lyssnar jag på chill musik och hade tänkt att sätta mig ned för att plugga lite religion. Får se hur det går, just nu är jag bland molnen och svävar. Tänker på att det endast är tre månader kvar till friheten, tre månader?! Sen kan jag även meddela att jag är kär i kärleken.

Lelove levererar, som vanligt.







Har även gjort en användare på match.com
Nu är jag less!

Puss och kram / Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0