28 Mars

.. och klockorna ställdes in för sommartid igår, men ÄNDÅ har vi fått mera snö!
Tacka vet jag Norrland, eller hur var det nu!? Känner att snön mer än gärna kan få smälta bort nu och att vårkänslorna ska spridas i hela kroppen med värme och glädje! En underbar känsla tycker jag! :)
Igår blev det i alla fall att se Luftslottet som sprängdes som gick på tv, lisbeth briljerar och presterar lika bra denna gång och jag sitter ensam sista stunden och tvingar mig själv att se klart filmen då även den hemskaste scenen visas. haha pinsamt nog kryper jag ner under filten och slår på ljudlöst... (A) haha grymt bra film iaf! ;)

Aja nog om det, en lektion idag som var NK B, sen blev det att planera idrottlektionen med Marielle.
Blir nog bra tillslut, men var lite svårt att komma på något som skulle stämma in under kategorin: Lågintensiv gympa
Sen tog jag mig en egen liten roadtrip kring skellefteås gator och hörn och lämnade in nått CV till och gick tillbaka där jag varit förrut. Jag ger verkligen min kropp och själ för att jag inte ska bli arbetslös denna sommar. Nog för att jag inte var det förra sommaren då, men o så tur jag hade.

Morgondagensplaner ser ut såhär:
  • Skola till ca 4
  • Plugg och göra klart fotoalbumet till projektmässan
  • Åter till sommarjobbssökandet?
  • Baldershowen på kvällen
  • .. och sedan återstår tvn och till sist sängen. (L)

XoXo/ Gossip Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0