19 mars

Hej hopp bloggen! Har spenderat dagen till mesta dels ute p g a detta fantastiska solsken som denna lördag erbjuder.
Började med att jag och mamma tog en prommis och fikade på stigs :) Sedan gick jag över till julia för att titta till "sjuklingen". Vi satt ute på altanen och njöt i solskenet, blev en hel del skratt och glädje tårar för min del också haha ;) Sedan kände vi att vi behövde röra på oss så de blev en liten prommis nere vid älven.
Kvällens planer ser ut att bli middag på dallas och bio med julia och mb :) Blir myys! :) Har nu skrivit lite på samhällsen, nu ska jag göra mig i ordning. Ha en bra kväll! =)

Bjuder på en bild på några goa brudar! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0