Kära läsare..

Kära tappra läsare... vad gör ni här?
Att ni ens orkar ödsla tid på att kika in på denna för tillfället ödsliga blogg! haha
Jag lider ju nästan med er måste jag säga! så lite jag aktiverar mig på den iaf hehe :P Men så smånigom ska det nog bli ändring!
Men har helt enkelt inte haft ork och tid att skriva vad som händer och inte händer.. känns som lite meningslöst ibland. Mitt liv består ju tillmestadels nu av jobb och festligheter på helgerna :) Men det funkar rätt bra ändå!
Ikväll har jag spenderat tid i solen och även en promenix med Marielle och sedan fick jag en välbehövlig massage av Jenny :) tack!
Imorgon är det uppstigning 06.00 senast i vanlig ordning för jobb så ska ta och ordna mat osv för morgondagen, sen väntas en välbehövlig nattsömn! Sen ska det även försöka styras och planeras förfester i veckan till kommande helgen, dvs STADSFESTEN!! :D Ska även försöka klämma in en kväll med surströmming och mys i stugan om det går :) Annars så rullar livet på och hoppas det gör det för er med! Ses och hörs mina vänner och bekanta! :) Pusss
P.S. kommer nog med något roligare inlägg så småningom med lite bilder, men sitter och skriver på Jennys dator nu så har inte så mkt bilder på den precis. Sen får ni även ge tips och idéer för att hålla bloggen vid liv! Tack på förhand. =) // ulrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0