Update

Tjenare alla glada! Tänkte göra en liten uppdatering här så bloggen håller sig vid liv något sånär iaf ;) (stavas?)
Tänkte även påminna er om att sommaren är här, vilket ni troligen redan vet. Men det är en anledning till varför jag inte spenderar särskilt mycket tid vid datorn längre. Älskar vädret ute i denna stund iaf, har haft en toppen kväll, blev en sväng till stackgrönnan med familjen plus pappas arbetskompis och har bara solat och njutit av fina vädret ikväll med :) Underbart!! Eftersom jag jobbar i princip varje dag hela sommaren från 7-16.00 försöker man utnyttja de lediga stunderna så gått de går! Får se vad det blir för planer till helgen, men det lutar åt att åka till stugan fre och kanske lanternan/boviken på lö? Någon som är på?? :) Stadsfesten i år var för övrigt KUNG och jag laddar nu upp inför kommande festivaler! ;)

Slänger in några bilder från förfesten till rovön tidigare i sommar, i brist på bilder.
Har tyvärr allt för många bilder på mobilen sen stadsfesten osv men som jag inte vet hur man laddar in! :S
Det kommer väl så småningom hoppas jag!!





Ha en fortsatt trevlig sommar allihop!! Lev å må! ;) // nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0