12 Juli

Hej hallå bloggen!
Har så mycket att skriva men samtidigt inte..
Börjar iaf med och säga att jag haft en kanonhelg av helgen som varit =)
riktigt härligt att bara ta det lugnt och mysa. Har hunnit med att sova i tält, badat i Gullsand och Sjöbotten, varit ute på falkan och myst och haft picknick vid solnedgången, fikat på café kajutan med släkt och familj, sedan har jag såklart även passat på att sova ut på mornarna vilket aldrig känns fel!!
Planer för kommande helg är iaf jobb-fest på fredag, sedan troligtvis utgång? :)
Lördag blir det nog mer mys, kanske blir en sväng till stugan för att få upp storabbarN ;) hehe får se!
Lite synd var det att vi skulle lyckas ha klassåterträff och fest samma kväll som det skulle styras personalfest :S men men, sånt är livet! förhoppningsvis träffar man klassen fler gånger! :)
Nu ska jag ta och byta om och pallra mig till friskvårds så att man inte säckar ihop under sommarn ;)
Ha en fortsatt bra sommar alla glada! :) pözzz

Bjuder på några bilder från helgen!

Gullsand


Sjöbotten




Underbart är vad det är med sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0