Thursdayy

Då sitter man här med nyfärgat hår igen, blev ganska mörkt även fast ja använde en färg som hette ljus guldbrun!
Men blev nöjd iaf =) Igår var en rätt så slapparaktig dag, där inte så mkt hände. Men tycker att det har hittats på något varje kväll och dag så inte ska man klaga. I tisdags styrde jag Marielle, Malin,Evve och Matilda N vår kos mot Umeå för lite shopping. Blev inte så mkt shopping för min del, men kul var det ändå! :)

Just nu så visar inte termometern den temperatur som den bör göra! Vill ju hinna med att åka i backen någon dag innan lovet är över, men känner inte precis taggen då termometern visar -19 grader. Jaja, den som lever får se...

Nu ska jag iaf ut och röra på mig, trots kylan... Ha de gott mina vänner!
Förövrigt så känns det som att Julia har varit borta i en EVIGHET, men egentligen bara varit borta från vår lilla håla i 1 vecka drygt..











Lite bilder från Nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0