Ni är guld! <3

Fint inlägg du skrev tidigare Marielle! :) Tar åt mig (A)

Tänkte göra en kort uppdatering jag med :P I torsdags blev det övernattning med bästaste trion trebrudarfrånnnorr ;) Mycket mysigt var det! Det blev snack, filmtittande och dreglandes över step up 3d , HUR snygg är inte killen i den filmen!?!? Morgonen efter berättade var och en varsin dröm om någon kille i princip haha ;)

Igår blev det pokerkväll hos ms med massa trevliga brudar! :) Vet inte riktigt vem som vann, men ja hade då en hel del hög marker där ett tag iaf! ;P Trevligt var det iaf! Det måste göras om! :D Planerna för kvällen är ännu ovissa, men är öppen för förslag! =)

Nu ska ja iaf ta och gräva ner mig i skolböckerna, för tillveckan är inte en vecka man direkt vill spendera i skolan mest av allt....



Förövrigt så är jag grymt sugen på att åka!! Har inte rört brädan en endaste gång i år! Någon som är på!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0