Monday morning...

Var lite småtungt att stiga upp i morse, hade dock bara två lektioner idag! Nkb 2,5 h sen svenska, skönt med kort dag! :) funderar på att fara å träna, men känner inte riktigt taggen på att cykla och ta mig in till stan så vi får se hur de blir..

Sen har vi historiaprov på onsdag, har man börjat plugga? Näe. Dags att börja då kanske :P
Har förövrigt haft en toppenhelg! Började med övernattning, mys, film, snack och god mat hos mig med två söta resterande brudar från norr! ;)
Efter lite nattsömn, laddade vi upp för en kväll fylld med alkoholintag, trevligheter och utgång! Vi prövade ge Mollys ännu ett tappert försök, men icket. Dunkande musik, trevlig lokal, MEN VART ÄR FOLKET!?!?! (80 jävla kronor betalade jag också dessutom!!!) Då blev det iaf att dra till olles senare, vilket var riktigt roligt faktiskt! Ett extra + var att jag då kom in gratis! :) Jag som brukar vara lite smånegg för olles, men det tog sig faktiskt! Sen så tog man också en eller två toner som övriga folket kanske inte ville höra, men va fan, man lever bara en gång!!

Bjuder på lite fler bilder från i Lördags! Kanske en aning spårade men ;)










Tack för i helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0