Fybubblan

Inviger första skolveckan med förkylning och hosta som aldrig ger sig. PERFEKT! För skylla på Elin som smittade mig i Spain... hehehe
Måste dock tacka för gårkvällen på Waynes, ni får mig alltid på gott humör! Ni är bäst :)

I brist på annat;




Året 2010:
Hur har året 2010 varit för dig? 

Har haft ett fantastiskt år som jag har spenderat mycket med de närmast hjärtat :)
Bättre än förra året?
Absolut!
Har du träffat några nya vänner?
Ja :) 
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010?
Det finns många fina minnen som jag aldrig kommer att glömma! Bland annat, Turkiet resan med Lilln och Spanien resan med Elle <3
Har du flyttat under år 2010?
Nix, tyvärr. En egen lägga skulle sitta fint! ;)
Har du hittat en ny låt som du älskar?
Jag hittar typ en ny låt varje vecka som jag nöter!
Isåfall vilken?
Någon som har fastnat på hjärnan för tillfället är party people ;)
Har du druckit alkohol?
Jo, någon stänkare här och där har de väl blivit!
Har du kysst en främling?
haha ja det kan man nog säga..


KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit 2010?
Hm.. nja ingen hit direkt.
Har du varit kär?
Mja, har väldigt lätt för att bli förtjust i någon. Men kär? Ja, typ halverst! haha
Har du sagt jag älskar dig till någon?
Klart jag har :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Jo, senast var väl mamma ;)
Har du haft sex någon gång under året?
hm.. haha vem vet?
Har du haft ett hemligt förhållande?
Nej inte det inte 




SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej, tack och lov!
Har någon i din släkt avlidit?
Nej, inte det heller :)
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
Haha har väl boxat pappa i magen nån gång, räknas det?
Har du varit i slagsmål? Neju, snäll flicka!



PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar?
Ja, men men livet går vidare.
Har du skämt ut dig?
Haha det gör jag nog minst en gång per dag!
Har du ljugit för en vän?
Inte vad jag kan komma på, hatar att ljuga!
Har du varit ute en hel natt?
Jo, senast i helgen!
Har du blivit tagen av polisen?
Nix!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
Jomen det kanske jag har..
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Jadåå :)


VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner?
Jo :)
Har du förlorat en vän?
Nej, som tur var!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
Ja det har jag :)
Har du gått bakom ryggen på en vän?
Nej
Har du ljugit för en bästavän?
Nej somsagt hatar att ljuga!
Har du haft en relation med en vän?
Nej inte alls.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte till Turkiet, blev brunett, fyllde arton och började gå ut osv.. 
Höll du några av dina nyårslöften?
Njaa, gick väl sådär.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte det inte.
Dog någon som stod dig nära?
Nej och det tackar jag för!
Vilka länder besökte du?
Spanien, turkiet
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Jo..
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Spanien, turkiet, 18årsdagen, examen osv.
Vad var din största framgång 2010?
Jadu..
Största misstaget?
Alla gör vi misstag, men det är också av dem som man lär sig något.
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Nix!  
Bästa köpet?
Htc kanske?
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, godsaker osv..
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! Tyvärr slutade det inte som jag hade tänkt mig..
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jises! We no speak americano, party people, bompy ride osv..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Givetvis gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Ta vara på tiden, leva i nuet och tänka på det fina runt omkring!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkte
Hur tillbringade du julen?
Hos mommo och hemma:)
Blev du kär i år?
Somsagt typ halverst!
Favoritprogram på TV? 
Våra vänners liv!!
Bästa boken du läste i år?
Nån med Katharina.. 
Största musikaliska upptäckten?
Öh?
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
hm.. typ mycke :)
Något du önskade dig men inte fick?
Minns inte men säkert något!
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var med finaste vännerna och gick ut på krogen för första gången, slutade väl sådär....
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut, det finns det alltid! Men i det stora hela är jag nöjd:)
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
fnittrig, busig, arg, ledsen, frustrerad, ensam osvv
Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner!
Vilken kändis var du mest sugen på?
Finns många men typ äh, jag kommer inte på nån..
Vem saknade du?
Ingen speciell, ingen har ju gått bort eller så:)
De bästa nya människorna du träffade?
haha jasi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0