Äntligen Fredag!!

Sitter hemma nu och dräller på hålet, var tvungen fara hem och hämta mina skriller. Vi ska nämligen ha skridskor på gympan som Amanda och John ska leda. Sen efter den lektionen är det HEEEEEEELG!!! :D
Äntligen! Det känns verkligen som den här veckan har varit aplång!

Efter gympan blir det att dra till julle och rota lite i hennes garderob och får se om jag fyndar nånting. Sen stan med mb =) Station för sista gången ikväll, lite tråkigt men samtidigt kul om det kommer något nytt! :) Kan nästan slå vad på att alla 18-åringar är ute ikväll, så jag säger vi ses i dimman ikväll skellefteå!!



( Bild från min 18-års fest) Suddigt värre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0