Onsdag

Igår blev det som sagt ingen vanlig skoldag utan de blev som sagt en liten visit till piteå, Nolian för utbildningsmässa. Blondinbella var rätt så intressant att lyssna på tycker jag, genom rätt inställning, tron på dig själv och våga misslyckas, gå din egen väg, var några saker hon tog upp för att följa din dröm! En mycket driftig och säker kvinna med utstrålning och självförtroende tycker jag hon speglar, dock så kom hon typ en kvart sent vilket inte direkt var uppskattat då jag och marielle fick dela på en stol :P Men så kan det gå..
Det blev iaf lite shopping, god mat också, samt trevligt sällskap :)

Hade tänkt ta en promenix igår, men 23 minus stoppade mig för att stiga ut genom ytterdörren...
Har inte kunnat träna på flera dagar nu, vilket har gjort mig OERHÖRT rastlös!! Så känner att det behövs ett träningspass ikväll ;) Lyckades ialla fall skicka in religionen igår, ( två veckor sent inlämnad) + svenskauppgiften om talrädsla! Skönt :) Dock så har man kvar filosofi, historia och projektarbets rapporten som snart borde börjas på... 

Nu ska jag iallafall ta och se lite OC! Sen väntas nog lite plugg... Ha de! :)







Ta mig till sol bad och värme!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0