sundayy

Igår blev det jobb från 16-21, sen efter stannade jag hemma för en gångs skull och bara såg melodifestivalen och myste :) Såg även "Mitt stora feta grekiska bröllop" eller vad den nu heter? ;) Rätt bra faktiskt!
Idag blir det lugna puckar som vanligt, hade lite planer på att fara och åka snowboard men he blev int av. Lite missförstånd som skedde och fick även inte fara för papsen. Hoppas på någon dag till sportlovet istället! =)
Blir iaf att vara hemma och kurera mig idag för att förhoppningsvis bli helt frisk till veckan och helgen för då är det blir det klackarna i taket och framförallt LOOOOOOOOV!!!!!!!!! HUR SKÖNT SOM HELST!! :D Ser dock ut som att de blir lite plugg då, eftersom projektrapporten ska in på två veckor och ja har inte ens börjat... skillat!

Glömde även säga att det blev premiär på 3D bio för min del i fredags! blev att se sanctum med malin och marielle =) Var hyffsat bra ändå! :) Bjuder på en dag och kvällsbild från New york :)





Lite kontraster mellan denna stad och skellefteå ;) hehe
Aja, ha en fortsatt bra dag :) // ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0