Onsdag

Har just fyllt magen med fläskpannkaka, perfekt inför ett träningspass som snart kommer att ske!...
Avslutade iaf just ett samtal med en oooerhört frusterande och jobbig telefonförsäljare som ville att ja skulle prenumerera eller köpa omega 3 tabletter i ett halvår för typ 50 % billigare pris. Men nej tack! var tydligen för att jag hade svarat på några frågor hon ringde upp. Dessutom nämnde hon typ mitt namn 500 ggr och rattade på i typ 495 km/h.... Lugn tjej!!

Slutade kring halv 3 idag, slängde mig direkt framför tvn för att njuta av ett avsnitt O.C, HUR bra är det inte!?!? Måste säga att Seth Cohen/Adam Brody som gör i princip hela serien! ;) I både humor och charm!!
Sicken Go'bit! ;) vv



Aja, nu ska ja ta och vara duktig ett tag tills det bär iväg mot friskan med två söta pinglor! :) Have a great day!
Förövrigt har man endast en lektion imorgon kl 14.00, värt??

Kommentarer
Postat av: Öh?

sluta ratta på.

2011-02-02 @ 21:47:06
Postat av: Anonym

håller med ;P

2011-02-02 @ 22:17:40
Postat av: Anonym

som alla kanske redan har märkt så var det ullis som skrev inlägget haha ;P

2011-02-02 @ 22:18:16
Postat av: Eh?

hahhaha men förlåt då surhäxor, bara för att ja är lite hypero ibland!:O "Ratta på" uttrycket kommer förövrigt från en viss Julia Linderborg. Man blir som man umgås! ;)

2011-02-02 @ 23:07:10
Postat av: Anonym

hahahaha sitter här och skrattar åt mitt eget inlägg!! ;D Vet jag är sjuk!(A)

2011-02-15 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0