Nolia mässan

Idag har vi varit på nolia mässan, riktigt bra faktiskt!! Samlade på mig massa broschyrer om olika universitet. Svårt att bestämma sig vart man vill plugga om nått år.. kanske Uppsala eller Linköping? Söderut iallafall!! Det var inte helt dumt att lyssna på Blondinbella heller, fast hon lät och såg ut som en bimbo så tycker jag faktiskt att hon verkar smart:)Sedan åt vi lunch buffé på en thai resturang och jag fick även köpt ett linne på stan :P hehe:) Känner nu att jag skulle ha skippat att träna igår för annars hade man nog inte suttit här med feber... /mb


En kortversion av föreläsningen

Kommentarer
Postat av: Anonym

En överskattad/betald fet kossa? :)

2011-02-15 @ 20:19:31
Postat av: Anonym

vem skriver anonymt? det gillas ej :P

2011-02-15 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0