Måndag

Har just tagit mig årets längsta dusch på ca en timma! Beror nog på att jag var så otroligt frusen.. Usch, ni kan inte ana hur mycket jag gruvar mig för vintertältningen på torsdag!! Fyyyy och fasa! Ber till gudarna att man kommer hem levande alltså.. Ligga ute i tält på vintern i typ 20 minus, Vilket jäkla plågeri!!! :S

Har tidigare varit och tränat, bodyjam och lite gym efter det, blev ett rätt långt träningspass men hinner nog inte träna nå mer fram tills helgen för att det är så mycket just nu så jag passade på :P
Imorgon väntas skola till 12.15, efter det har jag klippning klockan 14.00, ska bli skönt att klippa av sig långhåret sitt! ;) Efter det blir det en sväng till stugan med pappsen för att hämta grejer till vintertältningen och sen rullar bilen mot kusinerna i Svanström där hockeytrunken ska lämnas av som jag hade på fl-hockeyn :)

Utövade även mina kockkunskaper idag och agerade husmor, gick väl helt okej! hehe
Nä nu väntas nog sängen snart... Är sjukt trött! Måste ladda upp med energi inför morgondagen!

Bjuder på en bild på mig och papsen, blev ju ingen bild igår på "födelsedagsbarnet" så att :)


Kan det inte bara bli sommar HÄR OCH NUUU!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0