Grattis igen bruden! <3

19 år fyllda har denna söta pingla nu också fyllt! Välkommen till klubben marielle! ;) Dock inte så speciellt att fylla just 19, men nog har hon fått firats ändå! Nyss hemkommen efter en del fika och tjejsnack! Mysigt värre! :) Känner dock nu att jag kanske skulle ha knipit käften mer än vad jag gjorde eftersom jag typ kråkade hela tiden och nu har ondare än någonsin, trots att jag har knarkat halstabletter och 3 koppar té på typ 2 timmar!.. Kanske ska pröva på att vara världens osocialaste människa imorrn för att skona halsen min, men hur kult är det? :P Säger bara tack o lov att vintertältningen blev inställd! Hade nog inte pallat det... Nä nu väntas sängen, sen får vi se om kroppen pallar gympalektionen imorgon, blir nämligen badminton som jag tycker är rätt roligt! Blir nog att vara med ändå =) Aja, nu ska jag nog ta och leta åt sängen.. Natti Natti! // ullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0