.

Jag som trodde att jag började bli bättre i halsen idag, men icket! Har druckit kaffe, te och knarkat bafucin nu i några dagar, men inge bättre har de blivit! Varje gång jag sväljer tar det riktigt ont, då kan ni tänka er hur besvärligt det är att äta! Tror det är halsmandlarna som spökar, så blir nog ett besök på vårdcentralen snarast för att få bort denna halssmärta... :S

Aja, nog om det så blir det ingen skola imorrn utan blir istället en svängom till piteå! :)
Det är typ information om högskolor, aktiviteter och blondinbella som föreläsare! hehe "coolt" att träffa henne live! ;)
Blir nog bra det, skönt att slippa NKb och historia med hultqvist!! Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan och slötitta lite på tv av denna "marddrömsdag" som singel.......

Det var allt för mig, ha en fortsatt mysig kväll vad ni nu än gör! (=



Skulle inte tacka nej till denna skönhet nu i min närhet, nej nej! inte alls....
XoXo // ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0