Dags för nya äventyr!


Jajjemän, då var det dags igen!
Imorgon väntas Nada skola = sovmorgoon! :) Sen blir det att packa ner maten osv, sen bär det av mot vitberget med klassen för längdskidåkning och tältning utomhus! Det ni!! Ska njuta så mycket jag kan av att få sköna i min egna varma säng inatt, men kommer nog vara ännu mer uppskattad då man kommer hem antar jag. För imorgon blir det andra bullar! Enligt vädret så ska det bli "varmare" eller mindre kallt framöver, men det väntas nog till helgen, så det blir nog inte så mycket varmare för oss stackare imorgon. Men det blir en utmaning och upplevelse att få vintertälta och framförallt se hur man överlever kylan! Om man nu gör det!? omg....
Ska nog be en extra bön ikväll ;) Känns heller inte så bra eftersom jag igår hade feber och idag känner mig lite risig och förkyld.. Det tog nog inte så bra på kroppen då jag tränade i måndags! aj aj! Men man får väl stå sitt kast antar jag, trodde jag var frisk men var nog nån bakterie i kroppen som var och lurade! :P
Nä nu får de nog vara slut på detta novellskrivande, förlåt kära läsare och hoppas ni står ut med det!
Bara skönt att få skriva av sig ibland som ni kanske märker ;)
Bjuder på lite gamla góa bilder från vougga! =)










Ha en fortsatt bra kväll!
XOXO/ Friluftslivarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0