"Cause its all in my head I think about it over and over again"


lelove


Har tagit en lång pn och ska nu bege mig till gymmet i hopp om att inte se ut som en flodis till studenten, hehe..
Ikväll är det jag som tar det piano och myser tillsammans med skolböckerna och en bra rulle. Älskar livet ibland.
Hur som helst så är det endast en vecka kvar nu, sedan lov. Kan inte känna bättre! Redan fredagkväll sitter jag och mamsen på flyget påväg ned till Sthlm för att besöka syrran. Som jag saknar henne :) Ryktas om att käraste Ms också ska dit, så vad vet man om det blir partyparty?


Nej nu ska jag skynda mig!
Ha det bäst, trevlig helg (sup och svälj) :)

Kram / Julle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0