20 februari

Har just fikat lite te och tekakor, hör ju som ihop ;) Gött! sen har jag slötittat på lite walander med papsen. Det är ju trots allt hans födelsedag idag så lite uppmärksamhet ska han väl få! ;) Har även smaskat i mig årets första semla idag :) gött mooos!!
Igår blev iallafall en mysig och rolig date hemma hos mig med "särbon" även kallad Marielle haha =) Trodde dock en till söt pingla skulle dyka upp, vid namn Malin. Men nej så vart ju inte fallet! :P haha
Det blev tacos till middag, melodifestivalstittande och efter det blev vi väl lite rastlösa och tänkte att klockan var ju bara barnet, så vi spelade in en del spårade videor, där jag bland annat spelar markolioo osv... haha Roligt var det iaf! ;D

Har även lärt mig sen denna helg att inte köra på tvåans växel uppför icas parkering... haha oharregud, var inte så smarttänkt i den stunden, så att resterande tjejer var alltså tvungna att putta bak i bilen, men inte hjälpte det inte! Då stod vi där mitt i den lutande backen, men löste oss ur då jessica fick ta övertaget och bilen började rulla framåt! ;) haha kan säga att det var fredagens roligaste händelse iaf !

Bjuder på typ 2 års gamla bilder, men de beskriver nog kylan vi hade då med! Men jag verkade njuta av snön hehe ;) Saknar dig syster min! <3




Ha en fortsatt mysig kväll kära bloggläsare! Xoxo // ullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0